Прихильники

понеділок, 9 березня 2020 р.


Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки
Сумської обласної державної адміністрації
ДПТНЗ «Реутинський професійний аграрний ліцей»


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА УЧАСНИКА КОНКУРСУ


               
  Сєрик
                                    Наталія
                                    Володимирівна

 
                






І. Загальні відомості

Дата народження (день, місяць, рік)
06.12.1974р.
Адреса особистого сайту, блогу та ін., де можна познайомитись з учасником та опублікованими їм матеріалами (якщо є)
ceruk1974.blogspot.com
Адреса сайту навчального закладу в Інтернеті (якщо є)
reutpal.com.ua
Особиста електронна пошта
ceruk2016@gmail.com
ІІ. Робота

Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту)
ДПТНЗ «Реутинський професійний аграрний ліцей»
Посада
викладач української мови та літератури
Предмети, які викладає
українська мова та література
Класне керівництво (курс,група)
ІV курс, група №29 (кухар; кондитер),
Загальний педагогічний та трудовий стаж (повних років на момент заповнення картки)
22 роки
27 років
Кваліфікаційна категорія
вища
Відомості про досягнення учнів
- 2014-2015 н.р., ІІ місце у другому етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з предмета;
- 2015 – 2016 н.р., конкурс учнівської творчості у номінації «Література», збірка поетичних творів учнівської молоді «Україна єдина! Ми – єдиний народ! Ми – єдина країна!», ІІІ місце;
- 2018-2019 н.р., конкурс учнівської творчості у номінації «Література», збірка поетичних творів учнівської молоді «Кролевеччино моя! Мій чарівний краю!», краєзнавча екскурсія «Люблю тебе я, Кролевеччино моя!» (тематика «Духовні святині рідного краю») ІІІ місце;

Відомості про друк у педагогічній пресі
- стаття «Професійна компетентність керівника», журнал «Відкритий урок», В.: «Плеяди», 2013р.
- з досвіду роботи  «Формування життєвих компетентностей учнів на уроках української літератури з використанням особистісно орієнтованих технологій», інформаційний, науково-методичний журнал «Освіта Сумщини», 2016р.
- «Цикл уроків за творчістю Лесі Українки», учительський журнал он-лайн, 2017р.;
- з досвіду роботи «Розвиток асоціативного мислення як один із засобів формування креативної особистості на уроках української мови та літератури в умовах компетентнісного навчання», інформаційний, науково-методичний журнал «Освіта Сумщини», 2017р.;
- з досвіду роботи «Використання  ІКТ на уроках української мови та літератури  як ефективний засіб розвитку творчих здібностей учнівської молоді в освітньому процесі», науково-методичний журнал « Вивчаємо українську мову та літературу», видавнича група «Основа», 2020р.
Почесні звання та нагороди (найменування та дата отримання)
- Грамота управління освіти і науки Сумської облдержадміністрації, 2012р;
 - диплом департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації, 2015р;
- грамота ДПТНЗ «Реутинський професійний аграрний ліцей», 2016р.;
- подяка департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації, 2019р.
ІІІ. Освіта
Найменування та рік закінчення професійної освіти
- 1997р., Глухівський державний педагогічний інститут ім. Сергєєва-Ценського;
- 2010 р., Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», м.Київ
Спеціальність, кваліфікація за дипломом
-         за першим дипломом: спеціальність  «Початкове навчання та українська мова і література», присвоєно кваліфікацію вчитель початкових класів та української мови і літератури;
-         за другим дипломом : спеціальність «Управління навчальним закладом», присвоєно кваліфікацію керівник підприємства , установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання).
Знання іноземної мови (вказати рівень володіння)
рівень користувача
Основні публікації (у т.ч. брошури, книги)

- методичні розробки «Формування компетентностей учнів на уроках української літератури з використанням технологій розвивального навчання», 2013 р;
«Методи, методичні прийоми й засоби викладання української мови та літератури»; «Становлення життєвих компетентностей учнів на уроках української літератури з використанням особистісно- орієнтованих технологій», 2014 р.;
«Технології викладання української мови та літератури. Освітній веб-квест», 2015 р.; «Уживання прийменників у мовленні», 2016 р.;
- авторська програма «Тобі, єдина Україно, натхнення, творчість і любов!», 2016 р.;
- факультативний курс «Стилістика української мови», 2019-2020н. р.;
- навчальна програма художньо-естетичного напряму; гурток художньої самодіяльності,
2019-2020 н.р.;
- словники професійної лексики та роздатковий матеріал (кухар-кондитер; тракторист;
водій автотранспортних засобів;)
2018-2020н.р.
IV. Громадська діяльність
Участь у роботі громадських організацій (найменування, напрям діяльності)

Участь у реалізації районних, обласних, державних проектах (указати статус участі)
- учасник Всеукраїнської конференції «Сучасні методи управління навчальним закладом» з доповіддю «Управління розвитком професійної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу», 2013р., УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ;
- учасник обласного конкурсу інноваційних технологій у сфері ПТО, вересень, 2013р.;
- переможець заключного етапу обласного фестивалю «Таланти профтехосвіти», номінація «Автор програми», 2016 р.;
-   учасник обласного конкурсу «Педагог-новатор», лютий, 2017р.;
- учасник V Обласної науково-практичної конференції з обміну досвідом «Інноваційна освіта та педагогічна майстерність учителя», виступаюча, СДПУ ім. А.С.Макаренка, лютий, 2017 р.
V. Дозвілля
Хобі
в’язання спицями
Спортивні захоплення та досягнення
лижний спорт
Сценічні таланти
виконання пісень, акторська майстерність
VІ. Професійні цінності
Професійне кредо учасника
Учительська професія – це              людинознавство, постійне проникнення  в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється
                                    В.Сухомлинський

Чим приваблює робота в ПТНЗ
Великий український філософ
 Г.Сковорода писав: «Якщо ти усвідомлюєш, для чого ти народжений і працюєш з приємністю, ти щасливий... Повне щастя найперше не в досягненні якогось результату, а в самому  процесі праці за покликанням».
З радістю усвідомлюю, що моє покликання – викладач. І хоча  робота в ліцеї – це  кропітка праця, саме ця професія дає можливість щодня робити відкриття, пізнаючи безмежний океан всесвіту дитячої душі. Відчуваю велику відповідальність, адже викладач – це скульптор, який торкається невидимим різцем до душі своїх вихованців.
У чому полягає  місія  переможця Конкурсу «Педагог-новатор»
На мою думку, на місію викладача не впливає те, став він переможцем Конкурсу  чи ні. Адже вона залишається незмінною: засобами свого предмета нести у світ добро, допомагати дітям пізнавати істини життя, відчувати красу та поезію праці, бути творцями власної долі й активними учасниками суспільства.
Саме тому підсумувати конкурс можу словами: «Переможці є, переможених немає».

           20.02.2020                                          ____________         Наталія СЄРИК




Немає коментарів:

Дописати коментар