Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки
Сумської обласної державної адміністрації
ДПТНЗ «Реутинський професійний аграрний
ліцей»
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА УЧАСНИКА КОНКУРСУ
Сєрик
Наталія
Володимирівна
І. Загальні відомості
|
|
Дата народження (день, місяць, рік)
|
06.12.1974р.
|
Адреса особистого сайту, блогу та ін., де можна познайомитись з учасником
та опублікованими їм матеріалами (якщо є)
|
ceruk1974.blogspot.com
|
Адреса сайту навчального закладу в Інтернеті (якщо є)
|
reutpal.com.ua
|
Особиста електронна пошта
|
ceruk2016@gmail.com
|
ІІ. Робота
|
|
Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту)
|
ДПТНЗ «Реутинський професійний аграрний ліцей»
|
Посада
|
викладач української мови та літератури
|
Предмети, які викладає
|
українська мова та література
|
Класне керівництво (курс,група)
|
ІV курс, група №29 (кухар; кондитер),
|
Загальний педагогічний та трудовий стаж (повних років на момент
заповнення картки)
|
22 роки
27 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
вища
|
Відомості про досягнення учнів
|
- 2014-2015 н.р., ІІ
місце у другому етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з предмета;
- 2015 – 2016 н.р.,
конкурс учнівської творчості у номінації «Література», збірка поетичних
творів учнівської молоді «Україна єдина! Ми – єдиний народ! Ми – єдина
країна!», ІІІ місце;
- 2018-2019 н.р., конкурс
учнівської творчості у номінації «Література», збірка поетичних творів
учнівської молоді «Кролевеччино моя! Мій чарівний краю!», краєзнавча
екскурсія «Люблю тебе я, Кролевеччино моя!» (тематика «Духовні святині
рідного краю») ІІІ місце;
|
Відомості про друк у педагогічній пресі
|
- стаття «Професійна компетентність керівника»,
журнал «Відкритий урок», В.: «Плеяди», 2013р.
- з досвіду роботи «Формування життєвих компетентностей учнів
на уроках української літератури з використанням особистісно орієнтованих
технологій», інформаційний, науково-методичний журнал «Освіта Сумщини»,
2016р.
- «Цикл уроків за творчістю Лесі Українки»,
учительський журнал он-лайн, 2017р.;
- з досвіду роботи «Розвиток асоціативного
мислення як один із засобів формування креативної особистості на уроках
української мови та літератури в умовах компетентнісного навчання»,
інформаційний, науково-методичний журнал «Освіта Сумщини», 2017р.;
- з досвіду роботи «Використання ІКТ на уроках української мови та літератури як
ефективний засіб розвитку творчих здібностей учнівської молоді в освітньому
процесі», науково-методичний журнал « Вивчаємо українську мову та літературу»,
видавнича група «Основа», 2020р.
|
Почесні звання та нагороди (найменування та дата отримання)
|
- Грамота управління освіти і науки Сумської
облдержадміністрації, 2012р;
- диплом
департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації, 2015р;
- грамота ДПТНЗ «Реутинський професійний аграрний ліцей», 2016р.;
- подяка департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації,
2019р.
|
ІІІ. Освіта
|
|
Найменування та рік закінчення професійної освіти
|
- 1997р.,
Глухівський державний педагогічний інститут ім. Сергєєва-Ценського;
- 2010 р.,
Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», м.Київ
|
Спеціальність, кваліфікація за дипломом
|
-
за першим дипломом: спеціальність «Початкове навчання та українська мова і
література», присвоєно кваліфікацію вчитель початкових класів та української
мови і літератури;
-
за другим дипломом : спеціальність «Управління
навчальним закладом», присвоєно кваліфікацію керівник підприємства , установи
та організації (у сфері освіти та виробничого навчання).
|
Знання іноземної мови (вказати рівень володіння)
|
рівень користувача
|
Основні публікації (у т.ч. брошури, книги)
|
- методичні розробки «Формування компетентностей
учнів на уроках української літератури з використанням технологій
розвивального навчання», 2013 р;
«Методи, методичні прийоми й засоби викладання
української мови та літератури»; «Становлення життєвих компетентностей
учнів на уроках української літератури з використанням особистісно-
орієнтованих технологій», 2014 р.;
«Технології викладання української мови та літератури. Освітній
веб-квест», 2015 р.; «Уживання прийменників у мовленні», 2016 р.;
- авторська програма «Тобі, єдина Україно,
натхнення, творчість і любов!», 2016 р.;
- факультативний курс «Стилістика української мови», 2019-2020н. р.;
- навчальна програма художньо-естетичного напряму; гурток художньої
самодіяльності,
2019-2020 н.р.;
- словники професійної лексики та роздатковий матеріал (кухар-кондитер;
тракторист;
водій автотранспортних засобів;)
2018-2020н.р.
|
IV. Громадська діяльність
|
|
Участь у роботі громадських організацій (найменування, напрям діяльності)
|
|
Участь у реалізації районних, обласних, державних проектах (указати
статус участі)
|
- учасник Всеукраїнської конференції «Сучасні методи
управління навчальним закладом» з доповіддю «Управління розвитком професійної
компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу», 2013р., УНІВЕРСИТЕТ
МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ;
- учасник обласного конкурсу
інноваційних технологій у сфері ПТО, вересень, 2013р.;
- переможець заключного етапу
обласного фестивалю «Таланти профтехосвіти», номінація «Автор програми», 2016
р.;
- учасник обласного конкурсу
«Педагог-новатор», лютий, 2017р.;
- учасник V Обласної науково-практичної
конференції з обміну досвідом «Інноваційна освіта та педагогічна майстерність
учителя», виступаюча, СДПУ ім. А.С.Макаренка, лютий, 2017 р.
|
V. Дозвілля
|
|
Хобі
|
в’язання спицями
|
Спортивні захоплення та досягнення
|
лижний спорт
|
Сценічні таланти
|
виконання пісень, акторська майстерність
|
VІ. Професійні цінності
|
|
Професійне кредо учасника
|
Учительська професія – це людинознавство, постійне
проникнення в складний духовний світ
людини, яке ніколи не припиняється
В.Сухомлинський
|
Чим приваблює робота в ПТНЗ
|
Великий український
філософ
Г.Сковорода писав: «Якщо ти усвідомлюєш, для
чого ти народжений і працюєш з приємністю, ти щасливий... Повне щастя
найперше не в досягненні якогось результату, а в самому процесі праці
за покликанням».
З радістю усвідомлюю, що моє покликання – викладач. І хоча робота в ліцеї – це кропітка праця, саме ця професія дає можливість щодня робити відкриття, пізнаючи безмежний океан всесвіту дитячої душі. Відчуваю велику відповідальність, адже викладач – це скульптор, який торкається невидимим різцем до душі своїх вихованців. |
У чому полягає місія переможця Конкурсу «Педагог-новатор»
|
На мою думку, на місію
викладача не впливає те, став він переможцем Конкурсу чи ні. Адже вона залишається незмінною:
засобами свого предмета нести у світ добро, допомагати дітям пізнавати істини
життя, відчувати красу та поезію праці, бути творцями власної долі й активними
учасниками суспільства.
Саме тому підсумувати конкурс можу словами: «Переможці є, переможених немає». |
20.02.2020 ____________ Наталія СЄРИК
Немає коментарів:
Дописати коментар